Helg

Då var det helg igen.
Det händer så mycket i mitt liv just nu så jag hinner inte med...
I morgon fyller min lilla prinsessa 9 år!!
Kan ni tänka er 9 år helt sanslöst. Jag har varit och köpt ett gameboy till henne, begagnat men det gör säkert inte henne något.
Hon FÅR INTE en mobiltelefon som hon tjatar ihjäl sig efter för att hon vill kunna spela, så det får bli det här i stället.
Sedan fick jag en stor tårögd dotter igår som var ledsen över att hennes finaste trosor blivit missfärgade öhh ja shit happens. Så jag har köpt nya till henne.
Sedna blir det lite smått och gott en ny skolväska, strumpor, läppglans.
 Ja ni läste rätt läppglans jag går mot mina egna principer, men hon vill så gärna.
nu ska jag plocka lite där nere.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0