kaniner turister med mera

Den här veckan har rusat iväg, jag tycker att den har gått jätte fort.
I går ringde maken halvt hysterisk. Vi har jagat kaniner i tädgården..öhh.. vad svara man mer än hur kunde det bli så nu då?
Det har gått hål i nätet på kortsidan, våra härliga ungar lovar dyrt och heligt att det inte vad dem och jag tror dem faktiskt.
Men frågan är då hur det kunnat gå hål i nätet liksom???? Mysterium...
Antingen har någon varit inne och jävlats i trädgården eller så är det kanske någon katt som dagispersonalen sa... vet inte alls vad jag ska tro.

Tillbaka till Anders ha ha ha jag kan se det framför mig
Anders pappa kom visst hem till oss för att hälsa på så det var han som upptäckte att de var på rymmen, jag kan se mig honom svära som han gör HEEELA tiden fan i helvete liksom..när han ser våra kaniner i trädgården.
Anders sa att han och hans pappa samt hyresgästerna som vi har i källaren var på kanin jakt i trädgården. jag kan se mig dem alla framför mig ha ha ha kul att komma till gotland som 60 åring och bo på Lothargatan då kan det hända att man får jaga kaniner..ha ha ha.
Hyresgästerna har en jäklligt snygg mercedes med sig av nyare modell. samt 2 stiliga cresent cyklar ... de hade berättat att de hade haft ett hus i spanien men som de sålde nyligen för 4 mille..sedan tyckte han att det var suveränt att vi hade trådlöst bredband i huset, vi trodde inte att det gick hela vägen ner men det gör det tydligen.

Det är så skönt, alla våra hyresgäster har varit så otroligt nöjda i år, det är väldigt roligt. man blir så glad själv när alla är positiva och glada, nu har jag till och med fixat visitkort för det var en gäst som frågade efter.
vad kan man kalla sig? hyresvärdinna?
Idag har jag varit på kupan en sväng likaså katthemmets loppis hittade många bra böcker till Erik och Emma.
Jag har börjat läsa FEM böckerna för henne och hon tycker att de är så spännande.

Sedan har vi varit kaninvakter, till grannens Leo, jag förundras över hur han är så rumsren han bajjar och kissar bara i ett hörn...
Våran Belle bajjar och kissar i ett hörn men inte Fanny, hon kan bajsa i matskålen i höet och lite varstans...hö förresten, jag måste ut till sussi och Mathilda vi fick panikköpa hö på djuraffären för det var helt slut svindyrt för en liten påse.

Leo..ja liten filur till kanin. han var såå lycklig över att få komma ur buren så han körde turbo under matrumsbordet, Erik tyckte att det var jätte roligt och försökte klappa honom men det ville inte Leo så han bet honom så sedan behövde jag inte säga till erik att låta bli Leo. Erik nöjde sig med att ge honom sallad och sådant i stället.

Idag höll jag på att sätta hjärtat i halsgropen.
Gick hem till Leos hus och grindarna stod öppna, jag reagerade direkt eftersom jag vet att jag är så noga med att den skulle vara stängd. Först tänkte juag att Madde/ denny och Joar kanske hade kommit hem tidigare, så vi ringde på dörren för det hade ju varit lagom pinsamt om  de hade varit hemma och vi bara klampar in..
Vi fixade till leos bur och sedan gick vi låste dörren och precis när jag rundade hörnet så kommer en kvinna fram jag hoppade nästan högt för hjag var inte beredd på det, kvinnan var ju maddes moster jag har ju träffat henne tidiagre.
Vi stod och pratade och sedan gick vi hem.
Mysteriet med grinden hade alltså löst sig för det var hon som hade öppnat den.

Från det ena till det andra emma har sovit i friggeboden i natt. Hon bad om att få sova i den i helgen varpå jag sa ja, men sedan när hon fick veta att det var stängddag på fritids idag så valde hon att sova i den i natten som var i stället.
Jag tänkte i mitt stilla sinne att hon kommer nog snart in om inte nu så framåt natten. Men ungen sov där hela natten och enligt henne själ så vaknade hon inte förrän klockan 8. Som det har blåst och regnat i natt jag trodde aldrig att hon skulle sova kvar.

Hon är ganska så söt mitt yrväder hon gick ut med sängkläder någon tidning och 2 barbisar och **GLASÖGONEN**** i går kväll så hon låg väl där ock läste eller något.

det blev väldans massa svammel.
Fridens liljor


Kommentarer
Postat av: Sussie

Kan se anders virra runt trädgården efter kaniner..ASG



Mera mat????

2009-08-16 @ 08:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0