Kusinträff

Varmt så in i dängen är vad det är, man ska ju inte klaga för det är ju skönt!
Vi har varit på Tofta idag och badat  skönt var det helt klart, det blev bara en kort tur eftersom vi ska i väg och kika på det nya underverket som anlänt :)

Min bror och hans sambo fick en liten flicka i förrgår, det hade gått jätte bra, så det var ju skönt.
Vi var och handlade present igår på Lingon & Blåbär, jag köpte en jätte söt body strumpor och klänning och en likadan klänning till Emilia man får inte glömma de äldre barnen är min mening....

Men jag är lite orolig att de inte gillar min klädsmak dock *ler* Men jag tycker att det var fina kläder och Emma har en likadan klänning




Nu väntar vi på Anders som skall komma hem snart sen ska vi åka.
Senare ska vi till medeltidsmarknaden och äta mat för det är något som är helt ok med medeltidsveckan!
eventuellt skulle Andreas följa med vi får väl se hur det blir....

Kommentarer
Postat av: Bloggaren Herself

Supersöta kläder!!!!

Hoppas allt är bra =)

Kram Grannkärringen

2009-08-08 @ 20:46:27
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0