Helgen är över

Fast det har varit en väldigt trevlig helg.

I fredags var vi bortbjudna till grannarna på söderväg, jätte trevligt och god mat. Vi hade lite idolkväll också och det är ju alltid kul. Jag och Emma gillar verkligen idol.
Emma säger hela tiden att jag ska söka när jag blir 16 år...fint det är ju bara 7 år dit :) då kanske det dessutom finns andra liknande "idolprogram" utvecklingen går ju framåt hela tiden.
Idag skulle vi ner till almedalen och mata ankorna som Erik säger.
Tydligen hade grannarna tänkt på samma sak.
Vi gick tillsammans och det var riktigt kul det också. Det är roligt att se hur Emma verkligen försöker efterlikna sin kompis.
Klättrar han så ska hon, även om det säkerligen blev lite gele i benen på henne idag vid solhempå muren, högt liksom.
Sedan är hon inte lika motorisk som Joar hon är inte lika smidig liksom...ler fast hon försöker och vill hemskt gärna.

Ibland undrar jag om hon är lite kär i honom...

fast ännu tror jag det mest är kompis för hon tycker jätte mycket om att leka med honom och hon liksom "får" säga att hon leker det är liksom lagligt med Joar. Vissa av hennes klasskompisar leker man inte med utan man "ÄR" med.
Vi brukat skoja om det internt..he he undrar vad det blir om 3- 4 -5 år...:) :)







nu ska jag titta vidare på "G"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0