Oj vad tiden går....

Hinner inte med, just nu har jag bara kaniner på hjärnan. Tror att jag är mer engagerad än dottern min och det säger inte lite.
Jag vill så gärna hjälpa våra kaniners uppfödare som förlorat så gott som hela sin kaningård i någon sjukdom. Hon vill så gärna köpa en unge av mig om jag får några vill säga efter Fanny.

Hon är till och med villig att transportera upp henne med bekanta så att hon får para henne bara för att få en unge, fast där säger jag nej, det vill jag inte. jag vill inte släppa Fanny med okända bara för att para henne och resan är väldigt stressande det märktes när vi fick hem dem. Så nu letar vi hane på Gotland.
Sedan ska En kvinna titta på Belle som har stamtavla, för att se om det är någon ide att ställa ut, jag vet ju så lite om vad som krävs för att det skall vara en bra kanin.

En länk till våra små sötingar
http://belleochfanny.zoomin.se/


Ha det gott i snön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0